Wielkie Przełomy mają ostatnio miejsce. Np napisaliśmy najprzeźlejszą pieśń świata i teraz ta która była dotąd najprzeźlejsza jest raptem jakąś namiastką przeźleistości.
Z innych przełomów: 1)rozmawiałam ostatnio jak człowiek z człowiekiem z człowiekiem z którym w sumie nigdy nie rozmawiam jak z człowiekiem bo rytualnie przemilczamy sobie wzajemnie człowieczeństwo i z radością wbijamy sobie dużych rozmiarów szpile bądź widelce w serca,oczy i międzyżebra, żeby pokazać, że tak się wzajemnie odczłowieczamy, że nie ma sensu żaden humanitaryzm. Ale tak, dalej nie mogę wyciągnąć sobie tej włóczni z boku, co oznacza, że nieprędko, naprawdę nieprędko osiągniemy fazę PaxRomanaNaturalisTamNormalnieRozumiesz. Na razie trzeba się zadowolić kompilacją głupiośmiechu i chichotabsurdu z bonusowym 'wszystko gra'. Acz nie znam nikogo kto może mi wbić jakąś rażąco bardziej rażącą broń w jakąś część ciała wiec jestem spokojna. Wszak jak wiadomo każda włócznia ma dwa końce, więc jakby co mam ci czym oddać. To stabilizuje sytuację. 2)Bracień skończył bity rok. Jest tak stary, że czuję do niego obrzydzenie, bo sprawia, że ja jestem tak stara, że najstarsi Indianie to przy mnie siksy-trzynastki-imprezowiczki w stringach starszej siostry.3)Zostając w obrębie rodzinnym: siostry ślub-ślub będzie w pełni z moim udziałem bo taki śmieszny człowiek za szybą w Krakowie, po tym jak już odstałam 20lat w kolejce, złożyłam miliard wniosków oraz opuszki palców w formie cyfrowej w rozlicznych wcześniejszych zaszybiach (okienkach w sensie, postałam w innej kolejce, która w sumie nie miała celu ale też trzeba ją było odstać, dałam się sprawdzić metalowykrywaczem i udzieliłam odpowiedzi na tak wstrząsające pytania jak 'Czy lubisz USA? Czy chcesz pracować w USA nielegalnie?", po tym wszystkim i wielu innych ten śmieszny człowiek przyznał mi wizę. USA beware!
Proszę o uwagę! Koniec emisji!
niedziela, 21 marca 2010
niedziela, 7 marca 2010
Eins Zwei Drei... Zwanzig groszen o nie czy ty je odzyskasz?
Zjadłam 20gr. Żadne halo. Zero lansu. Nikt cię nie będzie podziwiał no more TT- ja lepiej łykam.
Jara mnie obuwie. Serio. Desantowe.
Jara mnie obuwie. Serio. Desantowe.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
